sobota, 2 stycznia 2016

Sałatka z tuńczyka

U mnie gości na każde święta i uroczystości rodzinne. Mi smakuje baaardzo ;)


Składniki:
- 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
- 1 puszka kukurydzy konserwowej
- 1 opakowanie makaronu gwiazdki
- 4 jajka na twardo
- 2-3 ugotowane marchewki
- kilka ogórków kiszonych
- majonez, sól i pieprz

Wykonanie:
Tuńczyka i kukurydzę odcedzić i wyłożyć do miski. Makaron ugotować w osolonej wodzie bez oleju (ma być sprężysty a nie rozgotowany). Jajka, marchew i ogórki pokroić w kostkę. Dodać majonez, sól i pieprz, dobrze wymieszać wszystkie składniki.

Ja nie rozdrabniam tuńczyka, ponieważ w trakcie mieszania sam się rozdrobni, chociaż ja osobiście lubię jak zostanie kilka większych kawałków ;) Pi wymieszaniu sałatki zawsze ją próbuję czy nie dałam za malo ogórka, jak ogórki są bardziej kwaśne to nie potrzeba ich dużo jak wyszły mniej kwaśne to daję troszkę więcej ale to już zależy od tego jaki kto ma smak ;)


Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz